Máte ďalšie otázky, na ktoré ste tu zatiaľ nenašli odpoveď? Kontaktujte nás mailom, či telefonicky, požadované informácie radi doplníme.
Pre plnohodnotnú prácu v dokumente do ktorého súčasne pristupujú viacerí užívatelia v rámci siete, je potrebne nastaviť voľbu - zdieľaný zošit. Je to zošit, ktorého nastavenie umožňuje súčasné zobrazovanie zošita a vykonávanie zmien viacerými používateľmi. Každý používateľ, ktorý zošit uloží, uvidí zmeny vykonané ostatnými používateľmi.
V programe Excel môžete vytvoriť zdieľaný zošit a umiestniť ho v sieti, kde môžu jeho obsah súčasne upravovať viacerí používatelia. Ak sa napríklad každý z používateľov v pracovnej skupine podieľa na niekoľkých projektoch a títo používatelia potrebujú navzájom poznať stav všetkých projektov, skupina môže na sledovanie stavu projektov a aktualizáciu informácií použiť zdieľaný zošiť.
Viac k tejto téme sa môžete dočítať priamo v blogu:
Ako správne zdielať údaje v zošite
Sledujte nás aj na sociálnych sieťach:
Linkedin - spájame sa s profesionálmi,
Facebook - súťaže a informácie z oblasti IT
Youtube - videá z našich školení a kurzov.
Instagram - fotky z našich podujatí
Opakujete v Exceli tie isté operácie zas a znova a radi by ste ich zautomatizovali?
Viete kedy použiť jednoduché makro a kedy začať programovať v jazyku VBA (Visual Basic for Aplication)?
Investujte do Vášho osbnostné rozvoja v informačných technológiách kúpou zvýhodnených vzdelávacích poukazov .