IT kurz pre firmy i jednotlivcov
Forma
realizácie |
Termíny
realizácie
2023 |
Čas
výučby |
Rozsah |
Cena
€/osoba |
Akciová cena
€/osoba |
NITRA
(prezenčný, verejný) |
podľa
záujmu |
od 08:30
do 15:45 |
16 vh
(2 x 8 vh) |
270,00 € |
- |
|
|
|
|
|
|
Ceny sú uvedené s DPH.
Preferujete uzatvorený firemný kurz v priestoroch Vašej spoločnosti?
Kontaktuje nás a my sa pokúsime prispôsobiť Vaším potrebám a predstavám:
-
Termíny verejných prezenčných i online školení
-
prezenčné verejné školenia pre firmy i verejnosť:
► IT kurzy MS Access v Nitre >>>
► IT kurz Access - základy tvorby databáz v Trnave, v Leviciach, v Trenčíne, v Žiline, v Bratislave a v Košiciach >>>
-
online kurzy vedené lektorom naživo:
► verejné online kurzy MS Access >>>
-
Obsahová náplň školenia
-
ZOPAKOVANIE DȎLEŽITÝCH DATABÁZOVÝCH POJMOV
-
Relácie
-
Referenčná integrita
-
Kaskádový update, delete
-
Primárne kľúče, indexy
-
NÁVRH DATABÁZOVÝCH APLIKÁCIÍ
-
Pravidlá optimalizácie databáz na výkon a veľkosť databázy
-
Analýza vstupov a výstupov modelu
-
TVORBA TABULIEK
-
Zásady správneho návrhu tabuliek pre modely typu 1:n a m:n
-
Tvorba vlastných masiek číselných formátov polí
-
Definovanie vstupnej masky
-
Nastavenie overovacích pravidiel pre polia a tabuľku
-
Definovanie primárnych kľúčov pre jedno a viac polí tabuľky
-
IMPORT A EXPORT DÁT
-
Možnosti vzájomnej výmeny dát medzi aplikáciami
-
Najčastejšie problémy spojené s importom dát a ukážky ich riešenia
-
Dynamické importovanie dát a výhody jeho použitia
-
Možnosti priameho pripojenia sa na podnikové databázy pomocou definovania ODBC prístupu
-
POKROČILÉ DOTAZOVACIE TECHNIKY
-
Typy dotazov a možnosti ich použitia
-
Podrobná práca s výberovými dotazmi
-
Numerická analýza dát pomocou výberových a krížových dotazov
-
Praktické využitie spájacích (UNION) dotazov
-
Aktualizačné dotazy – aktualizácia hodnôt v tabuľkách
-
Vytváracie dotazy – vytváranie nových tabuliek
-
Pridávacie dotazy – vkladanie dát z iných tabuliek
-
Odstraňovacie dotazy – princípy efektívneho odstraňovania údajov
-
Odstraňovanie chýb v dotazoch
-
Optimalizácia na zvýšenie výkonu dotazov
-
POKROČILÁ TVORBA FORMULÁROV
-
Ovládacie prvky na formulároch (zoznamy, tlačidlá, kalendáre, karty,...)
-
Formuláre s podformulárom
-
Predávanie hodnôt medzi formulármi
-
Dodatočné výpočty na formulároch
-
Formuláre s grafmi
-
POKROČILÁ PRÁCA SO ZOSTAVAMI
-
Návrh zostáv pre modely typu 1:n a m:n
-
Príprava zdroja dát pre zostavy
-
Synchronizácia dát medzi zostavami a formulármi
-
Pokročilé techniky zoskupovania a zoraďovania údajov v zostavách
-
Použitie funkcií a tvorba vlastných vzorcov a výpočtov v zostavách
-
MAKRÁ
-
Automatizácia pomocou makier
-
Najpoužívanejšie akcie makier
-
Definovanie klávesových skratiek pre databázu
-
Podmienky v makrách
-
Skupiny makier
-
ADMINISTRÁCIA DATABÁZY
-
Prepojenie tabuliek z iných zdrojov, administrácia prepojení
-
Vytvorenie MDE súboru
-
Nastavenie prostredia Access, nastavenie možnosti databáze
-
Nastavenie Po štarte… (otvorenie databázy)
-
ZÁVEREČNÉ ÚPRAVY DATABÁZY
-
Správa a údržba databázy
-
Oprava chýb a komprimácia databázy
-
Šifrovanie databázy
-
Nastavenie vlastností spustenia databázy
-
Tlač projektovej dokumentácie
-
Analýza výkonu databázy
-
Parametre školenia
-
rozsah prezenčného školenia: 2 dni / 16 vh
» štandardný čas výučby: od 8:30 do 15:45 hod.
(vrátane dvoch 15 min. prestávok + 45 min. obed)
» vh = vyučovacia hodina = 45 min.
-
rozsah živého online kurzu vedeného lektorom:
» pridávame 2 hod. navyše a zdarma
» čas výučby je plánovaný individuálne (dopoludnia, popoludní a pod.), uvedený je vždy v detaile kurzu.
-
parametre firemného školenia
» miesto, čas, rozsah i obsah školenia - plne prispôsobíme prevádzkovým podmienkam klienta
-
Čo Vás na kurze naučíme
-
na počítačovom kurze Access pokročilý sa oboznámite s tvorbou a s používaním zložitejších dotazov,
-
osvojíte si postupy na tvorbu efektívnych a užívateľsky príjemných formulárov a zostáv, vrátane nadštandardných ovládacích prvkov a grafov,
-
naučíte sa vytvárať parametrické zostavy, ktoré sa budú dynamicky generovať podľa aktuálneho nastavenia vo formulári,
-
zoznámite sa s makrami, naučíte sa vytvárať a vhodne používať rôzne akcie makier,
-
ďalej sa naučíte základné postupy na administráciu a zabezpečenie databáz.
-
Pre koho je IT kurz určený
-
IT kurz Access pokročilý je určený pre všetkých skúsených užívateľov programu Microsoft Access, ktorí už ovládajú tento program na úrovni kurzu Access - základy,
-
pre užívateľov, ktorí chcú vylepšiť vzhľad, správanie, výkon a stabilitu svojej databázy,
-
pre tých, čo sa chcú naučiť vytvárať zložitejšie a efektívnejšie dotazy pre získavanie dát,
-
pre tých, čo chcú tvoriť užívateľsky príjemné formuláre, dynamicky generované parametrické zostávy,
-
pre tých, ktorí sa chcú naučiť postupy pre administráciu a zabezpečenie databázy, vytvárať a používať makrá,
-
pre všetkých, ktorí sa chcú zoznámiť s nástrojmi programu MS Access a spoznať princípy tvorby databáz v tomto programe.
-
Požadované vstupné vedomosti
-
Vyžaduje sa dobrá užívateľská znalosť programu MS Access, znalosť databázovej terminológie (relácie, typy relácií, primárny a cudzí kľúč, referenčná integrita), základná znalosť vytvárania a používania dotazov, formulárov a zostáv v tomto programe.
Znalosť programovania je vítaná, nie je však podmienkou.
-
Čo zahŕňa cena kurzu
-
Cena kurzu zahŕňa:
Občerstvenie
V cene prezenčných verejných školení je zahrnuté občerstvenie pre účastníkov (káva, čaj, minerálka, keksíky, prípadne ovocie).
Certifikát
Absolventi školenia získajú osvedčenie o jeho absolvovaní.
Osvedčenie je potvrdením absolvovania tohto počítačového školenia v plnom rozsahu a je vydané spoločnosťou
IVIT – Inštitút vzdelávania informačných technológií, s.r.o.
Sadu neriešených príkladov
V úvode školenia získavajú účastníci sadu neriešených príkladov v elektornickej podobe, prostredníctvom ktorých budú lektorom preberané jednotlivé témy školenia.
Táto sada príkladov (prípadových štúdií) absolventom po školení zostáva, môžu sa k nim teda kedykoľvek vrámci svojho samovzdelávania vrátiť.
Študijný materiál
Študijný materiál spoločnosti IVIT nie je súčasťou školenia.
-
Technické zabezpečenie školenia
-
verejné (otvorené) školenie v našich učebniach
(prezenčná výučba):
» každému z účastníkov školenia zabezpečíme notebook s externou myšou a klávesnicou, aby mohol pod vedením lektora samostatne pracovať
-
firemné počítačové školenie v priestoroch zákazníkov (prezenčná výučba):
» disponujeme potrebnou výpočtovou technikou (notebooky & dataprojektor), ktorú v prípade potreby doniesieme k zákazníkom kdekoľvek na Slovensku,
» pre zabezpečenie firemných školení u vás vo firme nám tak postačí dostatočne veľká školiaca miestnosť (zasadačka) vybavená stolmi a stoličkami, s možnosťou pripojenia do el. siete, ... o ostatné sa už postarajú naši lektori :)
-
online školenie pre firmy i jednotlivcov
» pri online školeniach sa s lektorom spájate štandardne prostredníctvom aplikácie Teams od spol. Microsoft (dohodou sú možné aj iné aplikácie).
» účasť na online školení si bežne nevyžaduje žiadnu inštaláciu vo vašom počítači, ... to čo potrebujete, je predovšetkým nikým a ničím nerušené miesto pre Vaše plné sústredenie sa a počítač (notebook) s prístupom na internet (môžete samozrejme používať mikrofón pre komunikáciu s lektorom) a k tomu už iba program, v ktorom sa chcete vzdelávať (napr. Access, Excel, Word a pod.).
» bližšie informácie o možnosti pripojenia sa a priebehu živých online školení zobrazíte tu >>>
-
Možné formy realizácie školenia
-
Kurz je možné zrealizovať viacerými formami:
Verejné školenie:
» vo vopred stanovenom termíne a čase,
» realizované pri vopred stanoveneom minimálnom počte účastníkov, ktorí tvoria základ skupiny,,
» s realizáciou v školiacich priestoroch dodávateľa v Nitre,
príp. v prenajatých školiacich priestoroch našich partnerov v Trnave, v Leviciach, v Trenčíne, v Žiline, v Bratislave a v Košiciach (viac info >>>).
Uzavreté firemné školenie:
» v priestoroch firemných zákazníkov,
» v rozsahu, v termíne a čase vzájomnou dohodou,
» prídeme k Vám do priestorov vašej spoločnosti kdekoľvek v rámci Slovenska,
» prispôsobíme školenia vstupným vedomostiam, potrebám a požiadavkám účastníkov,
» zabezpečíme potrebnú výpoćtovú techniku ...
Individuálne školenie:
» termín a čas výučby, ako aj obsah, rozsah a tiež tempo výučby, plne prispôsobíme Vám, ako jedinému účastníkovi školenia (1 lektor / 1 účastník)
-
FIREMNÉ IT KURZY v priestoroch vašej spoločnosti